Explorando tierras Aztecas...

miércoles, octubre 25, 2006

LEHENENGO ARGAZKIAK

Córdobako inguruak etxeko teilatutik. Beisbol zelaia mendi magalean

Gure etxeko teilatutik bista. Montaña y selva

El Pico de Orizaba. Mexikoko mendirik altuena eta sumendia. Azaroan ikurriña bat ikusiko duzue han goian. Vista de Córdoba con el estadio de beisbol al fondo

















Sukaldea edo antzeko zerbait




Patio de manzana








Gure etxeko egongela. Kortinak jarri genituen leihoan. Sofa-cama horretan pasa nuen nire lehenengo gaua Cordoban, hurrengo egunean koltxoi bat erosi nuen eta nire gelan, zulo batean, egiten dut lo. Kartoizko mahai horiek horrelaxe jarraitzen dute gaur. Ijitoen modura. Ez daukagu ez aulkirik, ez maharik eta lauok sofan eserita jaten dugu, pareko pareta huts horri begira. Lehenengo soldatarekin aulkiak eta mahaiak!





3 Comments:

Blogger Trojan Warrior said...

Beldurgarria. Kurtituko zerate ederki! Kingstongo ghettoaren antz punttua hartzen diot.

HERTZAINAKEK zioen: "Badakizu,....altxa behar da burua....EGUNERO! dena okerrago!"

10:47 p. m.

 
Blogger Mikel Lasa said...

Egia esan hemen gauzak ez daude batere ongi. Enteratuko zinen Oaxacakoaz... Eta hemen burua ez, herria altxa behar da, eta altxatuko da lehenago edo beranduago. Ondo ibili!

8:08 p. m.

 
Blogger Trojan Warrior said...

Enteratu ginen, bai.....

Berriz ere Hertzainak gogora ekarrita:

"Ez dago kerik, surik gabe..."

7:45 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home